FANDOM

AAAAAAAAAAAAAA!!!

Okrzyk bojowy Trafionego Legionu

Trafiony.jpg

Członkowie Trafionego Legionu podczas wykonywania obowiązków

Trafiony Legion - to najbardziej elitarna z elitarnych jednostek wojskowych Imperium, zwana także Legionem 0. By dostać się w jej szeregi należało wykazać się wyjątkowo odpowiednim doświadczeniem, lojalnością, umiejętnościami bojowymi (głównie strzeleckimi) oraz nieskazanym pochodzeniem aryjskim imperialnym. Historia stworzenia jednostki sięga roku 19 BBY, kiedy to tuż po proklamacji Imperium i powołaniem do życia formacji szturmowców wielkoduszny Palpatine stwierdził, że jego wojsko jest zbyt skuteczne. Elimującym przeciwników szturmowcom prędko zabrakłoby wrogów, a że bezczynne wojsko to niebezpieczne wojsko, należało coś na to poradzić. Trafiony Legion powstał, ażeby walczący z Imperium nieprzyjaciele w końcu mogli odnosić małe sukcesy i podbudować się na duchu. Zadaniem członków Legionu było dać się trafić, a by to osiągnąć dzięki mordercznym treningom utrzymywali oni swoje umiejętności strzeleckie na poziomie baby z wesela. Trafiony Legion walczył z największymi osobistościami Rebelii, takimi jak Luke Skywalker, Leia Organa czy Han Solo i ku chwale Imperatora dał się także trafić Ewokom podczas Bitwy o Endor. Po upadku Imperium jednostkę niestety zlikwidowano, choć na szczęście nie było potem problemu z kombatantami, jako że wszyscy stanęli na wysokości zadania i zdążyli dać się trafić.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki