FANDOM

Max dobrze go wyszkolił.

Największa pochwała, jaką mógł usłyszeć młody absolwent Akademii

Maxiu

Błękitny Max, naczelny instruktor

Szkolenie na Maxa - to szkolenie jakiemu poddawał Hana Solo i innych kadetów w Akademii Imperialnej droid zwany Błękitnym Maxem. Było ono trudne i polegało nie tylko na szlifowaniu umiejętności pilotażu czy obsługi broni, ale też przebierania się za stepujące karły, picia koreliańskiego piwa przez durszlak (Max pijał koreliański olej), a czasami nawet i sadzenia rzepy. Wielu kandydatów odpadało podczas zabójczego treningu - jednak ci, którzy przetrwali, otrzymywali prawo noszenia na spodniach czerwonych lampasów, dowodu uznania dla oficerów i Maxa (wybrano kolor czerwony, ponieważ niestety brakowało błękitnej wełny, a poza tym wszyscy w Akademii i tak twierdzili, że czerwony jest bardziej atrakcyjny dla płci przeciwnej).

Ciekawostki Edytuj

Polchat

Polchat - Jedyny chat w galaktyce wyszkolony na Maxa

  • - Nie tylko ludzie mogą być wyszkoleni na Maxa - programy i systemy także. Przykładem jest Polchat.
  • - Największą tragedią Dartha Vadera było to, że nigdy nie został wyszkolony na Maxa, jako że urodził się na długo wcześniej.
  • - Ukończony trening gwarantował zabicie Obi-Wana Kenobiego oraz Palpatine'a.
  • - Największym propagatorem szkolenia na Maxa był niejaki Iron.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki