FANDOM

Syrkl

Syrop klonowy

Syrop klonowy - czyli inaczej syrop z klona to kompozycja niezapomnianych walorów smakowych i zapachowych zabarwiona nutką potu, szczyptą plastiku i Mocy. Jeden z ulubionych drinków Separatystów, niestety na skutek zamordowania liderów tej frakcji na Mustafar oryginalny przepis na ten trunek zaginął. Dlatego bazujemy na późniejszych próbach odtworzenia przepisu, które były jednak w większości nieudane, najprawdopodobniej z powodu wyginięcia głównego składnika.

Otrzymywanie syropu

Otrzymywanie syropu klonowego metodą tradycyjną przez Separatystów

Yoda having lunch

Yoda gotuje

PrzepisEdytuj

Składniki:

- klony,

- plastoid kolor biały 002,

- kilka kropel adrenaliny,

- łyżka podłoża,

- odłamki,

- listek mięty,

- drobno kruszony lód,

- wiórki czekoladowe lub kokosowe

Sposób przyrządzania: skruszyć klony (najlepiej młotkiem), ułożyć na uprzednio przygotowanym podłożu. Naciąć pancerz jak kiełbaskę na grilla, posypać odłamkami, skropić adrenaliną. Podgrzać ciągłym ostrzałem blasterowym. Gdy zacznie parować zeskrobać i wrzucić do sokowirówki. Po odsączeniu syropu przelać do wysokiej szklanki, zasypać lodem, posypać wiórkami, na szczycie zatknąć listek mięty.

Życzymy Smacznego!

Autorzy programu "Gotuj z Huttem"

CiekawostkiEdytuj

  • Najprawdopodobniej Mistrz Jedi Yoda podczas swego wygnania na Dagobah gotował według zaleceń twórców programu, którzy nigdy nie brali odpowiedzialności za ewentualne skutki uboczne zastosowania polecanych przez nich przepisów.
  • Z powodu błędów w tłumaczeniu ze starogalaktycznego klony zostały pomylone z klonami (drzewami). W ten sposób powstała współczesna, jarska wersja syropu z klona.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki