FANDOM

Rick

Rick McCallum - kwintesencja mroczności

Rick McCallum - to bardzo tajemniczy i mroczny osobnik. W sumie bardzo mało o nim wiadomo, ponieważ jest to najmroczniejszy facet w galaktyce, tak mroczny, że aż go nie widać. Wiadomo jedynie, że ma dobry, ale za to mroczny kontakt z Georgem Lucasem i bardzo mroczne zainteresowania. W wolnych (mrocznych) chwilach często przebywa na mrocznych konferecjach prasowych, na których zawsze opowiada, iż każdy nowy projekt filmowy z serii Gwiezdnych Wojen będzie jeszcze mroczniejszy niż poprzedni i tym razem już na pewno będzie się podobać fanom oryginalnej Trylogi. McCallum ma mroczne włosy, mroczne oczy (jedno mroczniejsze od drugiego) i śpi tylko w mroku. W szkole koledzy nazywali go "Potworem z Mroku", ma też kota (Mroczka) o mrocznej sierści. Wiadomo też, że McCallum nie znosi słońca, lamp i oczywiście żarówek, a wszystkie rzeczy, które nie są mroczne albo nie mają mrocznego klimatu najchętniej spaliłby na stosie.

CiekawostkiEdytuj

  • Według "Gazety Lubuskiej" Rick tak naprawdę nazywa się Eric McCollum. Nie wiadomo, czy to nazwisko jest jakkolwiek spokrewione z Gollumem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki