FANDOM

KEK.jpg

Członkowie Legionu KEK

Legion KEK - to elitarna organizacja fanów Krypty Exara Kuna. Podczas Wielkiej Wojny Nadprzestrzennej żołnierze tej jednostki byli najlepszym oddziałem Starożytnych Sithów. Walczyli do ostatniego żołnierza, nie licząc momentu gdy ruszali się nażreć w kantynie wojskowej. Można ich było rozpoznać po czarnym hełmie z napisem SITH, który budził strach wśród przeciwników. Podczas jednej z bitew wojownicy Sithów mieli do dyspozycji psy bojowe Sith - Reksia, Cywila i Szarika, które również siały postrach wśród wrogów. Najsłynniejszym polem bitwy było pole bitwy w parku w Poznaniu, zwane czasem "Psim Polem" z uwagi na wiele kup psów Sith, które było widać po ustąpieniu śniegu. Obecnie główna baza jednostki mieści się w "Festung Bydgoszcz".

KEKbydgoszcz.jpg

Karta Bydgoskiego Garnizonu

Jednakże nie tylko fani z tego legendarnego miasta ochoczo wstępują do Legionu. Swoje placówki zostały otwarte bądź szykują się do tego także w:

  • Warszawie
  • Toruniu
  • Łodzi
  • Szczecinie
  • Trójmieście

W roku 2005 BBY nakręcono film wojenny o jednostce bojowej pod tytułem "Krypta Exara Kuna", który zdobył świetne oceny o średniej 3,8/5.

CiekawostkiEdytuj

  • By być członkiem KEK trzeba być byłym prawiczkiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki