FANDOM

Oooops... I did it again.

Kol Skywalker na wieść o kolejnym potomku

Kol.JPG

Kol "Lovelas" Skywalker

Kol Skywalker - ps. "Lovelas" był Mistrzem Jedi, przewodniczącym Zakonu Jedi, potomkiem rodu Skywalkerów, tajnym współpracownikiem Imperialnego Wywiadu (o czym świadczy teczka Kola założona przez niejaką Morrigan Corde), a przede wszystkim jednym z największych erotomanów w galaktyce - jeśli nie największym. I choć nie miał może tak czarującego uśmiechu jak Lando Calrissian, choć nie był równie "sexy" jak Leonidas ani nie miał lateksowych wdzianek jak Ben Mitchell, w trosce o ciągłość Zakonu Jedi dokonał rzeczy niebywałej - w trakcie licznych podróży po galaktyce przeleciał tak wiele istot płci żeńskiej, że do dziś nie wiadomo, ile wynosi ich dokładna liczba. Ilość dzieci, jaka zrodziła się w wyniku tych licznych chwil uciechy jest tak wielka, że szacuje się, iż w ilości potomstwa Kol przewyższył nawet Jango Fetta, "ojca" wielomilionowej Armii Klonów. Mimo to ilość potwierdzonych potomków Kola zamyka się w liczbie stu, spośród których najbardziej znanymi są Cade Skywalker i Ricky Skywalker. Do pałacu Cesarza Rickiego na Nirauanie wciąż zgłaszają się jednak kolejne osoby, uważające się za potomków Kola.

Znane kochanki Kola SkywalkeraEdytuj

Do najbardziej znanych kochanek Kola Skywalkera należały m.in.:

Śmierć Kola SkywalkeraEdytuj

250px-Kol Skywalker.JPG

Kol morduje niewinnych Sithów na Ossusie

W roku 130 ABY Darth Krayt, prywatny przedsiębiorca z Korriban, oburzony faktem, iż jedną z nałożnic Kola była jego własna siostra, postanowił przykładnie ukarać niewyżytego Mistrza Jedi. Zawołał więc do siebie swego ulubionego pomocnika, Dartha Nihla, i rzekł do niego: "Zbierz trzydziestu chłopa, leć na Ossus i zrób coś, by Kol Skywalker już nigdy nie mógł tknąć żadnej niewinnej dziewicy". Jak powiedział, tak się stało. Nihl nie wiedząc jednak, jak właściwie ma wykonać polecenie swojego szefa, postanowił ukrócić działania Kola raz na zawsze. Po krwawej walce, której efektem ubocznym było rozbicie Zakonu Jedi (i śmierć tylu Sithów, że starcie to ochrzczono mianem Masakry na Ossus) odebrał życie Skywalkerowi, skazując tym samym wszystkie jego dzieci na sieroctwo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki