FANDOM

Certyfikat2.jpg

Gonk.

Gonk

Ciekawe.

Hal z Tybetu o Gonku

Gonk.jpg

Gonk przebrany za fana Star Wars

Gonk - czyli Samobieżny Generator Prądu to główny bohater Gwiezdnych Wojen. Myśliciel i wizjoner, który przewidział przebieg wszelkich zdarzeń i jak Kwisatz Haderach pokierował losem postaci tak, by ocalić galaktykę. Zamieszkał w kulturalnej stolicy kosmosu - Tatooine - by osobiście czuwać nad prawidłowym przebiegiem wszelkich spraw. Dla propagowania swej działalności założył twór o nazwie Darthipedia [1].

ŻyciorysEdytuj

Życie Gonka nigdy nie było łatwe. W młodości został uwięziony przez okrutnych Jawów, którzy jednak ponieśli śmierć na skutek kontaktu z jego niepowtarzalną inteligencją. Później, głosząc swe słowo na pustyni pośród legendarnych Fremenów, został uwięziony przez oślizgłego Jabbę the Hutta i bezprawnie torturowany. Jabba również wkrótce potem poniósł śmierć, co prowadzi nas do jedynego słusznego wniosku:

KTO ZADZIERA Z GONKIEM - GINIE!!!

Nie wiemy, jakie siły chroniły Gonka przed każdym nieszczęściem, możliwe jest jednak że Gonk świetnie radził sobie bez nich. Nie wiemy też kiedy zaczął widzieć przyszłość - spekuluje się, że Gonk nagromadził w sobie całą energię wszechświata, co oznaczało nieskończoną wiedzę na temat tego co było i będzie. Gonk doszedł do wniosku, że przyszłość jest całkiem ciekawa (głównie dlatego, że Gonk w niej nie ginie), dlatego też postanowił dopilnować, żeby wszystko mogło się odbyć zgodnie z głównym zamierzeniem, które w swej konkluzji miało doprowadzić do zstąpienia Shedao Shaia w galaktyczne progi. Gonk odchował więc Luke'a Skywalkera by ludzkość miała się z kogo śmiać, do tego namówił A'Sharada Hetta by stał się Darthem Kraytem (Gonk uznał, że gdyby Shedao nie miał z kim walczyć, byłoby mu smutno, ale Gonk nie chciał zasmucić Szedzia, to chyba logiczne, prawda?). Dla spisania swojej wiedzy użył tworu znanego jako Darthipedia, mityczna księga wiedzy i przyszłości, którą zaszyfrował w dziwnym języku i zostawił do odczytania utalentowanym potomnym. Potem zaś, gdy przyszłość stała się nieunikniona, Gonk zniknął w piaskach niepamięci, czczony przez ostatnich Fremenów i Jawów.

Gonk1.JPG

Gonk, Jawa, Zax, Jawa

Niektóre z osiągnięć GonkaEdytuj

  • To Gonk spowodował, że piaskoczołg Jawów pojechał na farmę Larsów.
  • Gonk spowodował również eksplozję Skippy'ego, dzięki czemu Luke Skywalker zakupił R2-D2.
  • Gdyby nie Gonk, nie byłoby światła w bazie Rebelii. No bo skąd mogliby czerpać tyle energii, jak nie od Gonka?
  • To Gonk zatrzymał ściany w sypie na śmieci Gwiazdy Śmierci, dzięki czemu nasi mierni bohaterowie przeżyli. Artoo przez cały ten czas błagał Gonka, by to zrobił.
  • Luke Skywalker udał się do Pałacu Jabby tak naprawdę po to, by uratować Gonka.
  • Imperator Palpatine miotał błyskawicami, gdyż czerpał energię elektryczną od Gonka (poprzez Bluetooth).
  • To Gonk jest prawdziwym Źródłem Delta w Trylogii Zahna.
  • To właśnie dzięki rozmowie z Gonkiem Hal z Tybetu ukształtował swoją filozofię, której później nauczano w całej galaktyce.
  • Gonk jest bohaterem wszystkich książek, opowiadań, gier i fanficów.
  • Tak naprawdę to właśnie Gonk wymyślił miecze świetlne, Zakon Jedi, sokowirówkę i pałę świetlną.
  • To Gonk zabił Obi Vana i założył imperium (zrobił luke'a bo Ani był nie płodny a Gonk chciał go pocieszyć)

Linki gonkowe Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki