FANDOM

Moonkloc.jpg

Księżyc Iego

- Czy jesteś aniołem?
- Co?
- Aniołem. Piloci czasem o nich opowiadają. Mieszkają na księżycach Iego i są najpiękniejszymi istotami we wszechświecie.

Fragment sztuki Williama Szekspira usunięty przez cenzurę*

*Cenzura zmieniła również imiona głównych bohaterów z Anakin i Padme na Romeo i Julia, a także przeniosła miejsce akcji do Verony

Anioły - to stworzenia posiadające głowę, po dwie kończyny (górne i dolne) oraz jedną parę skrzydeł. Wybitnie brzydkie i wyuzdane. Lubią chadzać bez bielizny w luźnych przezroczystych koszulach nocnych. Żywią się padliną.

Anioł w legendachEdytuj

Anioły pojawiają się w wielu mitologiach i legendach jak galaktyka długa i szeroka. Niektórzy sugerują, iż są to rodzaje psychopomposów, które mają za zadanie zaprowadzić duszę zmarłego w zaświaty. Wielu upiera się, że naprawdę je widziało, zwłaszcza użytkownicy przyprawy wydobywanej w kopalniach na Kessel. Według podań mają być one: nieprawdopodobnie piękne, a także mieć melodyjny głos. To jedne z wielu opinii zasłyszanych w kantynach.

Prawdziwe obliczeEdytuj

Wingdemon.jpg

Skrzydła do wyboru

Jedna z niewielu wiarygodnych informacji mówi, iż Anioły mieszkają na księżycach Iego i to właśnie o nich wspomina Anakin Skywalker podczas pierwszego ze swych wyjątkowo żałosnych podrywów Padme. Tamtejszy gatunek Aniołów charakteryzuje się obrzydliwym obliczem, błoniastymi skrzydłami w trzech kolorach do wyboru i nieświeżym oddechem. Niewykształcony chłopak z Tatooine tym samym bardzo trafnie scharakteryzował urodę Padme, która mimo wielkich wpływów i majątku (wszak królową nie zostaje się ot tak z ulicy) nie mogła znaleźć narzeczonego, a to o czymś świadczy. Dla Skywalkera nieuświadomionym archetypem anioła był Watto.

Anielskie rasyEdytuj

DemonWings.gif

Anioł

Do miana Aniołów mogą pretendować takie oto rasy:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki